Postări populare

joi, 5 mai 2011

ciulama de pui cu ciuperci

Ieri am gatit o alta varianta de ciulama de pui, de obicei o fac altfel. Iese bunutza tare si asta.
Ne trebuie:
- carne de pui ( eu am folosit 2 pulpe si doua aripi)
- 2-3 morcovi
- 1-2 cepe
- un ardei gras mai mare sau doi mai micuti
- 2-3 rosii
- 300 g ciuperci
- 3 linguri bulion
- supa de pui aprox 400 g
- usturoi 3-4 catei sau mai multi daca vrei sa simtiti mai pregnant gustul
- o legatura patrunjel verde
- un cub de unt
- un pahar de vin alb
- sare, piper

 Cum procedam
 Punem bucatile de pui la prajit in ulei . Le putem folosi dezosate , in acest caz folosim oasele pt supa de pui sau la folosim intregi si facem supa dintr-un cos der piept de pui pe care-l avem la congelator ( cum am facut eu). Supa se prepara astfel. Intr-o olita punem cosul de pui sau oasele dupa caz cu apa, o ceapa intreaga si concentrat de legumne si lasam sa fiarba bine.
 In paralel prajim carnea

 Se lasa pana se rumeneste frumos.
Intre timp pregatim legumele. Morcovii se curata si se dau prin razatoare, ceapa se taie marunt, ardeii se taie feliute, ciupercile felii mai groase iar rosiile cubulete.


 Cand e prajita bine, carnea se scoate in alt vas iar in uleiul ramas se caleste ceapa cu morcovul si ardeiul.  Dupa ce s-au undit se stinge cu supa de pui amestecata cu bulionul si un praf de piper.

 Se lasa la fiert aproximativ jumatate de ora la foc mediu. Cand e aproape gata, se pune usturoiul pisat.
Intre timp in alt vas calim ciupercile in unt.
Dupa ce a fiert , punem bucatile de carne intr-un vas ce merge la cuptor, se toarna sosul, se pun ciupercile calite, rosiile taiate cuburi, paharul de vin, se pun lamaile si se lasa la cuptor.


 Lasam la cuptor pana se inmpoaie si rosiile si fierb impreuna, cam jum de ora le-am lasat eu.
 Candd e gata punem patrunjelul verde si e gata de savurat. Eu am facut si o garnitura de orez simplu si am baut si un pic de vin :D

 Pofta buna va doresc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu